Friday, April 30, 2010

Jumpa Dentist...

Semalam pi jumpa dentist... sebenarnya mmg dah beberapa minggu ni jumpa dentist.. konon2nya nak buat scaling & re-filing.... disbbkan nak dpt kos yg murah, aku jumpa ler student denstist.. dpt lak budak 4th year... kira okay ler... dah jumpa dia 4 kali.... 1st jumpa dia check2 ajer gigi.. then the following 2 appts dia buat scaling.... adoi! sakitnya.. apa nak kata sbb sejak dtg NZ tak pernah jumpa dentist.... tahankan ajer ler... semlm jumpa lagi, dia nak buat re-filing sbb ada satu gigi tu tampalannya dah tcabut.... yg ni tricky sikit sbb gigi geraham yg paling dlm... baru ler aku rasa apa yg Ahmad rasa dulu... mmg sakit! Dah tu dia bagi local anaesthetic... sebelah muka aku numb... lepas jumpa dentist, pi jumpa my sv... hahahahah dia gelakkan aku sbb aku cakap herot berot.... hehehehehe.. tak kisah ler janji report apa yg dah buat utk minggu nih.... Hah hari ni masih lagik rahang sakit.. tak bole nak buka mulut besar2..... sabo ajer ler.....

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. best la budak2, tak dengar mummy membebel sehari.. hehe

    ReplyDelete