Thursday, April 30, 2009

Aper cite!


Diam tak diam dah sebulan tak update blog.... asyik baca blog orang ajer... lately i'm quite busy with my Lisp programming... memang susah baca code orang yang tak de documention.... kena trace line by line, dah le dgn Lisp yg aku tak berapa tahu sgt... kalu Prolog ker, Java ker, C++ mesti kejab ajer nak faham.. ooops sori terkeluar pulak term2 computer nih...

Tak lama lagi aku nak kena pindah ofis... my supervisor (sv) bagitau esok kotak2 smpi.. so dah bole mula packing.. ni yg aku tak suka bebeno.. dah ler jauh, mmg sah susah nak dpt parking... tension tension! Ni gambar kepilkan gambar ofisku.

My life kat sini macam biasa... pi ofis, balik ofis, study, shopping, makan, minum, tidur, layan family... ada sorang kawan dah nak balik Mesia... sedih jugak esp my son, Ahmad sebab Ahmad best friend dgn anak kawan tu, Ritchie namanya kat sekolah.

Hmm tadi aku pi Warehouse (bila susah nak dpt parking, aku pun melencong ler tpt lain, hehehehe).. ada sale jeleweries sebab mother's day. Tengok2 ler paua and jade earring, necklace, and bangle. Teringat pulak yg laki aku ada cakap, kalu kita beli jade, kita kena bagi org, bukannya pakai sendiri. Then aku tanya ler minah yg jual tu, betul ker kalu kita beli jade, kita kena bagi kat orang lain. Minah tu kata mmg betul, kalu kita nak pakai jade, kita kena suruh org lain belikan kita. Dia kata nanti bad luck kalu kita beli dan pakai sendiri. Pastu dia cakap, "ask your husband to buy them for you". Hehehehehe, aku senyum ajer.... apa kukisah, sebabnya aku beli utk aku pakai ler... utk gift tu mmg ler ada... Bole caya ker pasai bad luck nih! Cis.. qada dan qadar dari Allah! Tu kepercayaan depa!

Okay chow dulu!

1 comment:

  1. nanti bila kita sampai sana, akak kena cita la kat hubby kita pasai jade ni jugak.. hahaha...

    ReplyDelete