Tuesday, February 24, 2009

What is your favourite colour?

Salam.... I'd like to post a question. What is your favourite colour? Mungkin masa baca subject dah dapat jawapannya... Hmm I like blue... really like that. ntah tak tahu kenapa... dulu baju2 mesti ada warna biru.. Here is some facts about blue (good & not so good ones!):
  1. Biru itu ketenangan, kedamaian dan keseronokan!
  2. Blue is for baby boy... hahahaha biasalah cam colour code pulak.. yek. Apa aku kisah!
  3. Blue is dull.. sbb tu ada quote "Monday blues"... mmg selalu aku dpt Monday blues nih... cam semlm tak pi ofis sbb malas! hahahaha nasib baik supervisor aku lom balik lagi!
  4. Ingat dulu dlm utusan mesia.. dia bagi some quotes on blue colours.. cam aku letak kat no 1 tu... aku simpan all the quotes tapi dah hilang ler... masa tu tgh study kat univ... heran nape utusan mesia tu sibuk2 promote warna biru... ropa2nya depa tukar ke tema biru...
  5. Biru itu menawan.. especially navy blue.. kalu bole dulu masa kahwin nak aku pakai baju navy blue... tak kesampaian.. sbb tak pernah dibuat org masa nikah pakai baju lain selain dari putih atau krim... hahaha nanti kalu anak2 aku, tak ku kisah warna apa pun!
  6. Lautan pun warna biru... napa ek? Agaknya nak dipasangkan dgn langit sbb langit pun biru kan kan kan?
  7. Nape bila sebut seluar jeans, mesti bayangkan warna biru....hmm bukannya tak de seluar jeans warna lain kan?
  8. Pasal pen pulak.. kenapa yg pen biru lagi org suka guna bila isi borang? Aku agakkan sbb borang tu dah le tulisannya hitam, jadi utk bezakan yg kita isi, mesti guna warna biru. Kalu isi borang pakai pen merah, atau hijau kan lain pulak jadinya... heheheh
  9. apa lagi yek... hmmm cukup ler.. nanti ada masa disambung senarai nih...
Chow dulu....

No comments:

Post a Comment